donderdag 10 januari 2013

Wishlist februari`13

Ik heb alle blogs die ik ken afgelopen middag afgestruint naar dingen die ik in februari sowiezo wil hebben, waarom juist in februari ? nou in februari veranderen veel grote beauty merken(denk aan Catrice of Essence) hun assortiment en komen er VEEL producten bij ^^
Wauw hé, als ik mn lijst bekijk zijn er zo ontzettend veel mooie dingen die ik echt Persé wil hebben.. waarvan ik echt denk van come to mama ^^

nou hier is mn lijst(je):

-Ecotools kwasten Foundation brush
-Ecotools kwasten eye kit(5brushes)
-Ecotools kwasten face kit(4brushes)
-Ecotools kwasten one of all(5brushes)
(Ecotools is niet in nederland verkrijgbaar dus de precieze prijs weet ik nog niet)
-Catrice nude pallete €4.99
-Catrice compact pouder €3.99
-Catrice camouflage cream €2.99
-Catrice wet&dry eyeshadow gold the line 002(geloof ik) €3.89
-Essence my base illumating make-up base(primer) €3.79
-Essence vintage district multi colour blush €3.39
-Nivea eyepencil €1.99 (trouwens tijdelijk te koop bij de zeeman ;))
-Nivea eyeshadow €1.99 (ook weer bij de zeeman :))

Let er trouwens wel op alle Catrice producten op mn wishlist zijn alleen in februari(hooguit begin maart) te koop & de Essence(uitgezonderd de my base, deze kan je nu ook al halen) in half februari tot eind maart.

oooow jaa op de picture staat het nude pallet van Catrice, deze stond ook op mn wishlist..

Dit was mn wishlist(je)

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten