woensdag 6 augustus 2014

Nieuwe herfst/winter producten van Essence en Catrice

Ookal zitten we nu nog allemaal naast de bbq of liggen we nog heerlijk op het strand te genieten van de zon. Ondertussen hebben ze bij Essence en Catrice de herfst/winter collectie al klaar en hebben ik en natuurlijk vele ander bloggers die al uitgebreid bekeken.

Altijd als de nieuwe collecties bekend worden gemaakt dan ren ik ook meteen naar de kruidvat om te kijken of er nog wat van mijn favo producten met korting worden verkocht omdat de nieuwe collectie er aan komt. 
Maaar tegelijk wordt ik heel erg benieuwd naar 
al deze onderstaande producten. Ze liggen allemaal vanaf september in de Kruidvat en Trekpleister schappen.

Als ik een paar van deze of andere, toch mij nieuwschierig makende producten kan bemachtigen ga ik ze ook zeker even uitgebreid reviewen. 

De Hello Automn herfstcollectie:

1. Lip cream 
In de kleuren 01beautifall red en 02 keep calm & go for a walk.

2. Colour adapting powderblush
Past zich aan je eigen kleur zodat iedereen een bijpassende blushtint krijgt.

3. Multi colour powder

4. Thermo nailpolish
De nagellak verkleurt bij verschillende 
soorten licht en warmte.

1. Eyeshadow pallet.

2. Eye pencil.

3. Eyebrow set voor zowel blondines als brunettes en een highlighter om je wenkrbauwen optisch te liften.

Nieuw in het assortiment bij Catrice:
1. Topcoat met glitters.

2. Ombre topcoat hij maakt je lakje een paar tinten verschillen zodat het mooi overloopt zoals bij ombre.

De camouflage cream zit al in het assortiment bij Catrice maar dit is een nieuwe andere tint, de camouflagecream van Catrice is wel zeker een aanrader, hij dekt fantastisch.
De onderste hierboven is een lipstick/gloss die zich helemaal aan past aan de ph waarde in je lippen hij hoort  je lippen een roze tintje te geven.


Ik ben benieuwd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten