vrijdag 1 februari 2013

Liebster award

Toen ik gisteravond in mijn mail keek, zag ik een reactie waar ik heeeel blij van wordt. Die reactie was van Laura van; www.laura-budgetbeautyblog.blogspot.nl
Er stond in dat ik geselecteerd ben voor de 'Liebster Awards'.
& blij dat ik was hahaha, echt leuk :)

Voor de 'Liebster Awards' moet ik 11 feitjes over mezelf vertellen;

1. Ik hou van katten.
2. Ik ben bang voor spinnen.
3. Ik zit op school.
4. Mn hobby's zijn; Bloggen,Beauty dingetjes kopen, Shoppen.
5. Ik kan best slecht kiezen.
6. Ik woon bij mn ouders.
7. Ik kijk elke werkdag Goede Tijden, Slechte Tijden & Achter gesloten deuren.
8. Ik heb 3 katten & een konijn.
9. Ik heb op mn kamer een grote spiegel met een kastje waar mn make-up & nagellak in zit & waar ik me op maak.
10. Ik hou van Pannekoeken, dat is dus mn lievelings eten ;)
11. Mn favoriete make-up product is oogschaduw.

& ik ga de 11 vragen van Laura beantwoorden;

1. Gebruik je iedere dag make-up ?
Ja ik gebruik elke dag make-up, bb cream, concealer, oogschaduw.

2. Wat is je favoriete merk van make-up producten ?
Uhmmm moeilijk, ik heb best veel mooie merken; Essence,Catrice,The body shop.
Maaar mn favoriet is toch wel The body shop, maar ik heb niet altijd budget om van alles te kopen van "The body shop"

3. Heb je een tatoeage ? Zo ja wat & wat voor ? Nee ik heb geen tatoeage's.

4. Heb je het liefste een grote of een kleine handtas ? Een grote, daar kan ik teminste alles in kwijt :)

5. Wat is jou kippenvel plaat(music) ?
uhm, hoe stom het ook klinkt ik heb niet echt een kippenvel nummer, maar ik blijf Impossible van Shontelle mooi vinden <3

6. Spaar je allang voor iets wat je heel graag wilt hebben ?
Eerlijk ? Nee,ik kan niet sparen als ik wat geld heb moet ik het gewoon uit geven, tenzij ik het ECHT nodig heb.

7. Wat zit er altijd in je tas ?
Een borstel, ik fiets (bijna) altijd naar school & als ik daar dan ben dan zit mijn haar echt "Coupe a la windhoos" dus een borstel is altijd handig ;)

8. Wat is je favoriete grote beautyblog ?
Ik kan niet kiezen tussen Veracamilla & Beautygloss.

9. Waar woon je ergens ?
Noord Nederland.

10. Vindt je dip&dye haar kapsels mooi,Waarom wel of helemaal niet ?
Ja ik vindt het echt heeel erg leuk, maar ik zou het dan zelf niet in een velle kleur doen maar omdat ik bruin haar heb in het blond.

11. Wat vindt je van Hello kitty ?
Cute <3

Dit waren de vragen van Laura, & meteen ook het artikel over de "Liebster Awards"
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Xx


1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je er ook een post van hebt gemaakt! Ik ben ook super bang van spinnen! ... and I love pancakes!

    BeantwoordenVerwijderen