dinsdag 19 februari 2013

The bodyshop Bodybutters

Mmmmm... elke keer als ik de bodyshop binnen stap valt mn oog op de bodybutters, de mooie grote & iets kleinere potjes, de lekker-uitziende stickers die op de gekleurde plastic bakjes geplakt zijn. De geur die je ruikt als je een potje open draait, & het op je arm smeert. Ik heb het over "The bodyshop Bodybutters" Ik ga vandaag de coconut bodybutter testen & reviewen.


De verpakking:
Leuk, als ik the bodyshop binnen stap valt mijn oog ALTIJD op de bodybutters, de mooie grote potten met vrolijke stickers.

De dikte:
Niet extreem dik(zie foto 3), maar ook weer niet zo dun als water o.i.d
Een prima dikte als je het mij vraagt ?

De geur:
Njam Njam voor mij als "cocosnoot freak"
is deze bodybutter echt hemels.
*Hand ruikend* Hij ruikt naar cocosnoot met nog iets heeeel zoets er door heen.
De cocosnoot-geur doet me denken aan de zomer, liggend op het strand,drinkend uit een cocosnoot smeer ik de bodybutter op mijn armen & smeer ik Balmi met cocosnoot smaak op mijn lippen,ik mis de zomer :(

De werking:
Ik gebruik bodybutters het meeste(elke dag) op mijn armen & handen.
Dan kan ik lekker de hele dag aan mijn handen snuffelen(wantja de geur blijft echt de hele dag zitten). Mijn huid wordt zooo ontzettend zacht van de butter.

De prijs:
€16 per 200ml
Er zijn ook kleinere potjes maar dan betaal je meer per ml(als je begrijpt wat ik bedoel). De bodybutters zijn er in meerdere geuren, ik nam de coconut versie.

De cijfers:
De verpakking: 8.5/10 bijlichting: aantrekkelijk

De dikte: 7.5/10 bijlichting: prima

De geur: 9/10 bijlichting: je moet er wel van houden maar ik hou er van.

De werking: 9.5/10 Bijlichting: hij maakt je huid lekker zacht.

Gemiddelde: 8.5 Bijlichting: lekkere bodybutter.

Fotobijlichting:
Foto 1: Verpakking
Foto 2: De achterkant tekst
Foto 3: De bodybutter op mijn hand
Foto 4: De uitgesmeerde bodybutter










1 opmerking: