vrijdag 8 februari 2013

Review:Kruidvat Dagcreme

Ken je dat ?
Je hebt net een nieuwe favo Dagcrème ontdekt & gebruikt hem een tijdje & dan kom je er achter dat hij heel maar dan ook heel snel op is.
Waarschijnlijk komt dat dan door dat je toch wat meer pakt doordat het een dun crème-pje is of doordat je hem zo fijn vindt dat je meer pakt dan normaal.

Dit had ik dus bij de Dagcrème; Essence Moisturizing Daycream, hij is heel fijn & budget maaaar heeeel snel op, dus is het tijd voor een vervanger ;)
Mijn uitgekozen vervanger is de; Kruidvat Dagcrème voor de normale en gemengde huid, deze ga ik vandaag reviewen.

De verpakking;
Simpel & handig en ook nog een stuk higienischer(sorry weet echt even niet hoe je het schrijft) als een potje.

De geur;
Njam Njam Njam ik vindt echt dat het ruikt naar Zwitsal, hihi ik ben dol op de geur van zwitsal.

De créme zelf;
De créme is een stuk dikker als de Essence My skin daycream waar ik eerder over schreef, een stukje beter uitwrijven dus. Als je een hekel hebt aan dikke créme's zou ik niet voor deze dagcréme kiezen, maar ik personlijk vind dikkere créme's lekkerder.

De werking;
Ik heb de créme 3 dagen gebruikt & je ziet mn puistjes(ja die heb ik op mn voorhoofd) weg trekken. Ook is m'n huid een stuk stralender als voor dat ik de créme gebruikte, ook voelt je huid meteen zacht aan na het inwrijven, want de créme trekt vrijwel meteen in.

Hihi ik ben helemaal fan;zwitsal geur, dikkere créme,trekt meteen in,laat je huid meteen zacht voelen,WAUW ik ben fan^^

Deze dagcreme van het Kruidvat huismerk kostte btw maar €1.79, echt een butgettopper dus.

Dit was de review ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Xx

Foto bijschrift;

Foto 1 t/m 3: Verpakking
Foto 4: zo komt de dagcréme uit de tube.
Foto 5: de créme uitgesmeerd
Foto 6: ongeveer 20 seconden later, de creme is helemaal ingetrokken.












1 opmerking: