maandag 25 februari 2013

Mini shoplogje kruidvat

Ik was weer eens in de kruidvat aan het rond neuzen.
Ik heb besloten om mijn huid beter te verzorgen, het gaat best slecht met mijn huid,hij is onrustig & ik heb wat puistjes op mijn voorhoofd. Ik besteedde niet echt veel aandacht aan mijn huid, ik smeerde gewoon wat echina-force crème op mijn gezicht maar daar wil ik verandering in brengen.

Ik reinig mijn gezicht altijd met een reinigingsmelk van het huismerk van de Etos, daarna doe ik op een wattenschijfje wat gezichtslotion & haal ik over mijn gezicht heen, dit doe ik allebei s'morgens & s'avonds. S'avonds smeerde ik na het reinigen wat Echina-force crème op mijn gezicht & s'morgens dagcrème van het kruidvat huismerk(hier schreef ik ook een review over)

Ik wil zoals ik al zei mijn huid beter verzorgen & heb daarom nog 2 huid dingetjes bij de kruidvat gekocht(hier komt nog een review over) & ik kocht weer eens wat uit de 1 euro bakken.

Ik kocht;

Rozenwater, veel mensen weten niet waar voor je rozenwater kan gebruiken dus even een korte uitleg; Rozenwater kan je gebruiken als tonic, in de meeste rozenwaters zit ook een soort van tonic, een tonic kan je gebruiken na het reinigen van je gezicht & voor je dag of nacht crème. Rozenwater staat er bekend om dat hij puistjes & onzuiverheden verwijderd of verminderd.
Ik kocht de Rozenwater in het apothekerspotje bij de Kruidvat deze kostte maar €1.41
Over de rozenwater komt nog een review.

Ook kocht ik de dag & nacht crème van de tea tree collectie onder de apothekerspotjes van de kruidvat.
Deze crème schijnt onzuiverheden van je huid tegen te gaan, ik ben benieuwd,review volgt nog.
Deze kostte €1.92

Btw. Er is nu een actie dat je 2 producten uit de "apothekerspotjes collectie" voor €3 euro kan kopen.

Ook keek ik zoals gewoonlijk in de €1 & €2.50 bakken daar zat een concealer van Gosh in, ik heb veel goede dingen over de Gosh "touch up" concealer gehoord. Review volgt nog. Ik heb hem in kleur; 02 gekocht
Deze kostte €1

Fototoelichting:
Foto 1: Rozenwater
Foto 2: Tea tree dag & nacht crème
Foto 3: Gosh "touch up" concealer
Foto 4: Kwastje van de Gosh "touch up" concealer

Dit was mijn mini shoplogje, ik hoop dat jullie het leuk vonden.







3 opmerkingen:

  1. Hee!

    Ik heb je zondag een mail gestuurd omdat je één van de winaars bent van mijn give-away! Zou het fijn vinden als je even reageert, dan kan ik het naar je toe sturen!
    Liefs,

    http://www.oh-saycanyousee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is je email adres ? Ik weet niet wat er gebeurt is maar ik heb de mail niet gekregen.
      Sorry voor mijn late reactie :)

      Verwijderen
  2. Hee!
    Ooh, dan is er iets mis gegaan, hij is verstuurd naar het G-mail adres! Maar mijn mail is ypiespeedy2@hotmail.com. Als je even je adres gegevens daar naartoe stuurt dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je toe!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen